Zwangerschapsyoga

Doorlopende lessen waarbij je op ieder moment kunt instromen.

Groepslessen

– maandagavond 20:00 – 21:00 | zwangerschapsyoga met Gemma (🌞 loopt de hele zomer door! Met Iris op 18, 25 juli en 1 aug)
– donderdag 19:30 – 20:30 | zwangerschapsyoga met Gemma (niet 14 juli – 4 aug)

De maandag blijft in ieder geval de hele zomer doorlopen! Wil je vaker per week komen of een ander moment, dan zijn rustige hatha lessen ook geschikt. Zwangerschapsyoga zijn doorlopende lessen, lees hier meer over de cursus ter voorbereiding op de bevalling.


Liever live meedoen vanuit huis?
1. Je meldt je aan voor de zoom les via Momoyoga,
2. Je ontvangt een mail met de link, volg de instructies op je scherm, je hoeft niets te installeren.
3. De zoom les is zo’n 15 min voor aanvang ‘open’ om binnen te komen.

Je (proef) les reserveer je zelf via Momoyoga.

Zwangerschapsyoga on demand

Volg een complete les of korte video op het moment dat voor jou uitkomt! Je vindt ze op Neo Yoga Online, ons online platform voor opgenomen yogalessen.

Meer over de lessen

Omdat het gedurende je hele zwangerschap prettig is om bewust te blijven bewegen hebben we gekozen voor doorlopende lessen zwangerschapsyoga. Je kunt op ieder moment instromen en doorgaan zolang je prettig vindt (er is dus geen vaste begin of einddatum zoals bij een cursus).

De vrouwen die meedoen zijn allemaal in andere fases van hun zwangerschap. Zelf zul je ook merken dat de oefeningen anders ervaart op verschillende momenten van je zwangerschap, je lichaam is immers constant in ontwikkeling, net zo als je baby.

Omdat we aanraden het eerste trimester rust te nemen kun je vanaf 14 weken instromen en doorgaan tot aan de laatste weken/dagen voor de bevalling, mits je je goed voelt natuurlijk. Het is nooit te laat om te beginnen, sommigen komen er pas in hun verlof aan toe 🙂 Wel is het zo dat als je de oefeningen over een langere tijd doet ze je ook kunnen helpen bepaalde zwangerschapskwalen te voorkomen of te verminderen. Bijvoorbeeld al in een vroeger stadium leren je adem te verdiepen zorgt dat je dit ook langer vol kunt blijven houden als de baby groeit en meer tegen je middenrif gaat drukken. Ook is het mooi om over een periode steeds bewust bij je zwangerschap stil te staan en het contact te voelen met je groeiende kindje. Zo leef je heel geleidelijk naar het moment van de geboorte toe.

Heb je vragen? Mail naar gemma@neoyogadelft.nl