In balans na de bevalling (cursus 5x)

In deze vijf-weekse cursus ga je opzoek naar balans na de geboorte van je baby. Niet alleen fysiek terugkomen in je kracht zoals je buik en bekkenbodem versterken, maar ook innerlijke balans komt aan bod. Ontspanning-, ademhaling- en Mindfulness oefeningen geven je handvatten op jezelf op te laden en je weg te vinden in deze nieuwe fase van je leven.

Eerstvolgende data:
* start 20 augustus, 5x op donderdagavond van 20:00 – 21:15
20, 27 aug en 10, 17, 24 sept (de week van 3 sept slaan we over)
Mocht je de lessen liever thuis online willen volgen ipv in de studio, dan is dat mogelijk via live streaming, je krijgt dan 10% korting op het cursusbedrag. Sowieso worden de lessen opgenomen, zodat ze ook op een later moment terug te kijken zijn voor je en is de hand-out digitaal beschikbaar.

* start donderdag 12 november, 5x op donderdagavond van 20:00 – 21:15
12, 19 nov en 3, 10, 17 dec ( de week van 26 nov slaan we over)

Hoe bijzonder die eerste periode met je baby ook is, het is een tijd waarin er constant een beroep op je gedaan. Vaak ben je geneigd je eigen ontspanning en herstellende oefeningen op de laatste plaats te zetten omdat je zo aan het zorgen bent. In deze lessen kun je weer even opladen en tegelijkertijd jezelf versterken en versoepelen. Te volgen wanneer je je klaar voelt om zonder baby op pad te gaan tot wel 1,5 jaar na de bevalling.

Wat kun je in de lessen verwachten?

Fysiek in balans: Back in shape, the yoga way!

  • Het losmaken en soepel houden van je lijf met simpele yogaoefeningen, met name gericht op je rug, nek en schouders.
  • Je leert hoe je je kracht en balans in je buik en bekkenbodem kunt gaan terugvinden en welke oefeningen je daarvoor thuis kunt doen. Je krijgt info over het herstel van je buikspieren na de bevalling en het veilig versterken hiervan, oefeningen die toepasbaar zijn direct na de bevalling én hoe je dit geleidelijk uit kun breiden.
  • In de vier weken bouwen we de postnatale zonnegroet op: lekker vloeiend in beweging je uithoudingsvermogen, flexibiliteit en kracht versterken.

Innerlijk in balans: relaxte mama

  • Ontspanningshoudingen uit de restorative yoga, om spanning uit je lichaam weg te laten vloeien (die vaak pijnlijke schouders en rug) en energie op te laden.
  • Aandacht voor je ademhaling.
  • Mindfulness oefeningen om in het moment te zijn en te oefenen om mee te gaan met de flow, zonder oordeel of verwachting.
  • Samen zijn met andere moeders en ervaringen delen als je daar behoefte aan hebt.

Prijs €69,95 | voor vijf lessen inclusief hand-outs (-10% bij online deelname)

Meld je hieronder meteen aan! Of stel je vraag in het vakje van bijzonderheden

Ik doe graag mee met de cursus startend op: