In balans na de bevalling (cursus 5x)

In deze vijf-weekse cursus ga je opzoek naar balans na de geboorte van je baby. Niet alleen fysiek terugkomen in je kracht zoals je buik en bekkenbodem versterken, maar ook innerlijke balans komt aan bod. Ontspanning-, ademhaling- en Mindfulness oefeningen geven je handvatten op jezelf op te laden en je weg te vinden in deze nieuwe fase van je leven. De studiocursus geeft extra gelegenheid om met andere moeders samen te zijn en de herkenbaarheid en het delen van ervaringen rondom het moederschap is vaak fijn.

NU OOK ONLINE
Yess! Het is nu ook mogelijk deze cursus volledig online te doen in je eigen tempo, je hebt de beschikking over alle opgenomen lessen uit de cursus, de theorie & oefeningen die je ook kunt downloaden/printen én praktische mindulnessoefningen voor thuis. €65

Eerstvolgende data studio groepscursus:
* start 3 december, 10 dec en 17 dec van 20:00 – 21:15 (de laatste 2 lessen van deze reeks worden nog toegevoegd in overleg met de deelnemers) NOG 1 PLAATS

* start 11 februari, 5x op donderdagavond van 20:00 – 21:15
11, 18 feb, 4,11,18 maart (de week van 25 maart slaan we over)

PRIJS: €89 (inclusief ook toegang tot de online info en lesopnames)

Hoe bijzonder die eerste periode met je baby ook is, het is een tijd waarin er constant een beroep op je gedaan. Vaak ben je geneigd je eigen ontspanning en herstellende oefeningen op de laatste plaats te zetten omdat je zo aan het zorgen bent. In deze lessen kun je weer even opladen en tegelijkertijd jezelf versterken en versoepelen. Te volgen wanneer je je klaar voelt om zonder baby op pad te gaan tot wel 1,5 jaar na de bevalling.

Wat kun je in de lessen verwachten?

Fysiek in balans: Back in shape, the yoga way!

  • Het losmaken en soepel houden van je lijf met simpele yogaoefeningen, met name gericht op je rug, nek en schouders.
  • Je leert hoe je je kracht en balans in je buik en bekkenbodem kunt gaan terugvinden en welke oefeningen je daarvoor thuis kunt doen. Je krijgt info over het herstel van je buikspieren na de bevalling en het veilig versterken hiervan, oefeningen die toepasbaar zijn direct na de bevalling én hoe je dit geleidelijk uit kun breiden.
  • In de vier weken bouwen we de postnatale zonnegroet op: lekker vloeiend in beweging je uithoudingsvermogen, flexibiliteit en kracht versterken.

Innerlijk in balans: relaxte mama

  • Ontspanningshoudingen uit de restorative yoga, om spanning uit je lichaam weg te laten vloeien (die vaak pijnlijke schouders en rug) en energie op te laden.
  • Aandacht voor je ademhaling.
  • Mindfulness oefeningen om in het moment te zijn en te oefenen om mee te gaan met de flow, zonder oordeel of verwachting.
  • Samen zijn met andere moeders en ervaringen delen als je daar behoefte aan hebt.

Meld je hieronder meteen aan! Of mail Gemma voor een vraag gemma@neoyogadelft.nl

Ik doe graag mee met de cursus startend op: