ONLINE Zwangerschapsyoga

Nu alleen ONLINE LESSEN wegens de maatregelen rondom het Corona virus!

LIVE lessen via zoom

donderdagavond van 18:45 – 19:45
maandagavond van 20:00 – 21:00

Online lessen, hoe werkt dat?
1. Je meldt je aan voor de les via Momoyoga en betaalt een online les, strippenkaart of abonnement, ook de gratis proefles is online geldig, klik hier voor tarieven.
2. Je ontvangt 30 minuten voor aanvang via e-mail de link waarmee je kunt deelnemen, de les is zo’n 15 min voor aanvang ‘open’ om binnen te komen. Volg de instructies op je scherm, je hoeft niets te installeren.

ON DEMAND lessenpakket

Thuis zwangerschapsyoga volgen wanneer dat voor jou uitkomt? Voor €55 krijg je toegang tot dit besloten deel van de website. Het basispakket bestaat uit het e-book ‘yoga en zwangerschap’: 34 pagina’s vol met informatie en afbeeldingen over het zwanger zijn, praktische verbindingsoefeningen met je baby, ademhalingsoefeningen en yoga houdingen en bewegingen. Daarnaast staan er vier complete yogalessen van elk een uur op om vanuit je eigen huis te volgen! In de laatste les wordt extra aandacht besteed aan het bekken en de bekkenbodem. Alle inhoud staat zes maanden tot je beschikking! (er wordt gewerkt aan een uitbreidingspakket met nog extra lessen)

Meer over de lessen

Omdat het gedurende je hele zwangerschap prettig is om bewust te blijven bewegen hebben we gekozen voor doorlopende lessen zwangerschapsyoga. Je kunt op ieder moment instromen en doorgaan zolang je prettig vindt (er is dus geen vaste begin of einddatum zoals bij een cursus). De vrouwen die meedoen zijn allemaal in andere fases van hun zwangerschap. Zelf zul je ook merken dat de oefeningen anders ervaart op verschillende momenten van je zwangerschap, je lichaam is immers constant in ontwikkeling, net zo als je baby. Omdat we aanraden het eerste trimester rust te nemen kun je vanaf 14 weken instomen en doorgaan tot aan de laatste weken/dagen voor de bevalling, mits je je goed voelt natuurlijk. Het is nooit te laat om te beginnen, sommige dames komen er pas in hun verlof aan toe 🙂 Wel is het zo dat als je de oefeningen over een langere tijd doet ze je ook kunnen helpen bepaalde zwangerschapskwalen te voorkomen of te verminderen. Bijvoorbeeld al in een vroeger stadium leren je adem te verdiepen zorgt dat je dit ook langer vol kunt blijven houden als de baby groeit en meer tegen je middenrif gaat drukken. Ook is het mooi om over een periode steeds bewust bij je zwangerschap stil te staan en het contact te voelen met je groeiende kindje. Zo leef je heel geleidelijk naar het moment van de geboorte toe.

Heb je vragen? Mail naar gemma@neoyogadelft.nl